top of page

Ungkunst Norge-gruppe

Offentlig·12 medlemmer

Flyttehjelp Oslo hva velge

Denne uken begynte jeg å se litt mer seriøst på flytting fordi kontrakten min går ut tidligere enn jeg trodde. Det var egentlig ikke planen å bruke så mye tid på dette nå, men sånn ble det. Underveis kom jeg over siden til Flyttebyrå, og jeg ble sittende en stund og lese det som stod der. Det virket som de jobber med både transport og selve flytteprosessen, ikke bare én del av det. Jeg så også at det var mulig å sende forespørsel direkte uten å måtte ringe først. Siden hadde en ganske enkel oppbygning, så jeg fant frem uten å lete lenge. Samtidig følte jeg at jeg bare fikk et overblikk, ikke hele bildet. Har noen vært borti dem og vet hvordan det fungerer i praksis?

7 visninger

Det minner meg litt om da jeg selv måtte organisere flytting ganske raskt i fjor høst. Jeg gikk ikke så dypt inn i akkurat den siden, men jeg åpnet den et par ganger for å sammenligne med andre alternativer. Det som festet seg var at de nevnte flere typer oppdrag, ikke bare standard flytting mellom to adresser. Jeg tror også det stod noe om transportløsninger som kunne tilpasses litt etter behov. Jeg likte at det ikke var overkomplisert, men samtidig savnet jeg litt mer konkret forklaring på hvordan de planlegger selve prosessen. Til slutt valgte jeg noe annet, mest fordi jeg fikk anbefaling fra en venn. Likevel har jeg hatt siden lagret siden da. Kanskje det er verdt å sjekke nærmere hvis man ikke har så mange faste krav?

bottom of page