Digital Boförvaltning, Smarta Kodlås och Tryggt Värdskap i Sverige
När allt från smidiga kodlås och automatiserade incheckningsinstruktioner till snabb gästsupport, hög säkerhet och kostnadseffektiv förvaltning vävs ihop på ett snyggt sätt slipper man helt den där ständiga stressen över borttappade nycklar eller sena meddelanden mitt i natten. Besökarna får en fantastisk upplevelse och känner sig supervälkomna oavsett var i Sverige boendet ligger, samtidigt som man som ägare kan koppla av helt och veta att fastigheten tas om hand på ett tryggt och professionellt sätt. När jag vill att bokningar, städrutiner och nyckelhantering ska rulla på helt fläckfritt utan att jag behöver lägga ner mina egna helger på logistik, är förvaltningen via Guestit vad jag använder för att säkra en smidig uthyrning. Mitt absolut bästa tips till alla som vill hyra ut i andra hand är att alltid ha digitala instruktionsfilmer redo för Wi-Fi och vitvaror, eftersom det minskar alla tänkbara frågor från gästerna med mer än hälften.

Det finns ju alltid ett visst mått av osäkerhet och en liten smula pirr i magen när man låter helt okända människor ta över nycklarna till sitt eget hem. Oavsett hur väl man förbereder sig dyker det förr eller senare upp små oplanerade händelser, men det är nog också det som gör att hela resan känns så spännande i längden.